"

subota, 12. prosinca 2015.

BUREK S MESOM NA BRZAKA NA NOVI NAČIN





burek koji moji ukućani tako obožavaju…još ako je to brzinski ručak….vjerujte,jednostavno je da jednostavnije ne može biti!
Sastojci
500g kora za savijaču
800g mješanog mljevenog mesa
1 kapula


 

po potrebi sol,papar,vegeta,
malo ulja
2dcl vode

Priprema
1.
Uključiti pećnicu na 200C.
Kapulu sitno nasjeći i dodati u zdjelu skupa sa mljevenim mesom.Začiniti po okusu sa solju,vegetom i paprom.E sad..tu je caka:-)dodavati vode ovisno koliko je meso sočno.Ja sama meljem meso pa mi je potrebno oko 1dcl vode,ako kupujete već pakirano mljeveno meso možda će trebati i više jer je to meso uglavnom suvlje.Smjesa bi trebala biti jako mekana i ljepljiva,tako će i burek u konačnici biti mekši…Znam da neko stavlja mineralnu,ja koristim običnu vodu.
2.
Kore lagano pouljiti.Najlakše ćete meso staviti tako da ga bacate u malim komadićima na koru jer je dosta ljepljivo,ali ako uspijete nekom drugom metodom..Bože moj…kako vam lakše.Ne treba pretjerivati,ovako kako je na slici je sasvim dovoljno.
3.
Kore urolati ako želite tanje onda po jednu koru(kao na slici) ali ako su vam kore pretanke motajte po dvije,nećete pretjerati samo pripazite koliko kora uopće ima u pakovanju.Slagati u pleh tako da krajeve bureka pudvrnete prema dolje da manje gore.Malo pouljiti odozgo…
4.
Staviti u pećnicu i pripziti otprilike 10tak minuta(ovisno o pećnici),pa kad porumeni smanjiti na 160C.Peći otprilike još max 30tak minuta(meni je trebalo 25min).
U međuvremenu staviti kuhati 1-1,5dc vode sa žlicom ulja i malo vegete.Kad izvadite burek iz pećnice preliti ga sa ključalim zaljevom i poklopite drugom,praznom tepsijom,par minuta…
5.
I to bi bilo to.Iznenadit ćete se kako je mekano,sočno,mirišljavo…Dobar tek!
6.

U međuvremenu ja sam naučila razvlačiti kore i to po receptu mamamaje.
7.
Nećete vjerovati kako je jednostavno i lako,ovo na slici je moja prva razvučena kora u životu.Preporučujem da kore napravite na veče i sutra samo ostaje na brzaka razvlačenje :-))U tom slučaju prije razvlačenja papirnatom salavetom pokupite višak ulja.Ako imate vremena zamjesite kore i samo ih premažite uljem te ostavite da miruju 20ak min.Jednako će se razvlačiti i biće manje masne.
8.

  Motajte ih po želji,u zaljev stavite manje ulja ako su kore pri pečenju ostale masne.
9.
Možete burek napraviti i sa sirom,onda u tom slučaju umjesto zaljeva premažite ga pred kraj sa razmućenim vrhnjem sa mlijekom.
10.
Ili sa jabukama gdje ćete narendane jabuke poprskati sa limunom i zašećeriti po želji a zaljev napraviti od vode sa šećerom i postiti ga da prokuha 5-6min prije nego ga prelijete preko bureka…
Posluživanje
Meni i mojoj obitelji burek s mesom najbolje paše uz čašu hladnog jogurta…a vama,probajte pa javite ide li uz nešto drugo:-)



www.coolinarika.com

0 komentari