"

četvrtak, 20. kolovoza 2015.

AGONIJA: Ova žena se „porađa“ svakog meseca, a razlog za to je NEVEROVATAN

Sofi Loder





Sofi Loder (23) kaže da je na porođaj išla više od 100 puta, ali samo jednom se porodila.


Sofi Loder, Foto: facebook
Sofi je rođena s dve materice, što znači da svaki put kada dobije mesečni ciklus, odlazi na porođaj. Onih dana u mesecu ona dobija porođajne bolove koji traju i po 72 sata. Kontrakcije su užasne jer joj drugu matericu ispuni krv, što je isto kao da je u njoj beba koja u devetom mesecu izlazi napolje.

Jedino što joj pomaže da izađe na kraj s bolovima su vežbe disanja.

- Bila sam na porođaju više od 100 puta, ali samo jednom stvarno. Kada bih rekla da me boli, to ne bi bilo dovoljno. Kada sam imala 13 godina i kontrakcije su počele, nikada nisam osetila takav bol i nisam razumela šta mi se dešava. Bilo je zastrašujuće, čak je i doktor mislio da sam možda trudna - priča Sofi.

 
Ona živi sa svojim dečkom Kiganom i njihovim dvogodišnjim sinom Čejsom.

 

- Kada sam rodila Čejsa, bila sam pod anestezijom zbog Carskog reza, pa na žalost ne mogu da uporedim pravi porođaj sa mojim lažnim kontrakcijama. Ne bih ovo poželela nijednoj ženi. Jedan porođaj je više nego dovoljan

 
Kada je u 13. godini dobila prvi ciklus, lekarima je trebalo nekoliko meseci da otkriju zbog čega ima razarajuće bolove. Saznala je da joj je leva materica zdrava, ali da se desna svakog meseca puni krvlju i "laže" njeno telo kao da ima doživljaj porođaja.

- Više od 30 puta sam bila u bolnici jer nisam mogla da se nosim sa simptomima- priča Sofi.

Na kraju doktori su samo uspeli da je nauče kako da kontroliše kontrakcije uz vežbe disanja koje žene koriste na pravom porođaju.

0 komentari