"

četvrtak, 20. kolovoza 2015.

‘Evo zašto sam dobila rak s 23 godine! Nemojte raditi iste pogreške’







Sarah je objavila svoju priču kako bi upozorila sve i obratila pažnju javnosti na ono najbitnije - zdravlje.

Sredina je ljeta i svi imaju samo jedno na umu: Kako što bolje pocrniti. A što ako vas savršen ljetni ten košta zdravlja, pita 23-godišnja Sasha Farrell.

Sarah je na portalu Elite daily objavila svoju priču kako bi upozorila sve i obratila pažnju javnosti na ono najbitnije – zdravlje.

 
“U veljači ove godine dijagnosticirali su mi melanom koji je metastazirao u četvrti stadij. Nikada nisam ni sanjala da ću se takvim nečim suočiti sa samo 23 godine”, piše ona.

“Da, bila sam u solariju mnogo puta. Zapravo, opametila sam se kad sam zadobila gadnu opekotinu. Tada sam imala 20 godina. Poslije sam se držala podalje od solarija”, prepričava ona i dodaje kako se smatrala poprilično opreznom kada je sunčanje u pitanju.

No, jedan jedini mladež na njezinoj glavi je sve promijenio.

“Odlagala sam odlazak liječniku jer sam se bojala izostanka s posla”, prepričava. Liječniku je otišla na nagovor prijatelja koji su je upozoravali da ne smije više odgađati.

“Osjećala sam da s mojim tijelom nešto nije u redu. Mnogi nemaju taj luksuz dok nije prekasno”, prisjetila se.

Kada je saznala za melanom povukla se. Presjekla je sve veze s okolinom. Nije željela da je žale.

“Fizički sam se osjećala dobro, psihički – bila sam u kaosu. Bojala sam se. Ne, igala i skalpela nego rezultata. Hoću li ću živjeti dovoljno dugo da imam djecu?”, prepričava svoje strahove.

 
Operacija koja je trebalo da traje tri sata – trajala je sedam. Uklonili su svih 69 limfnih žlijezda iz njezine lijeve strane vrata. U četiri se već razvio rak.

Sarah je poručila kako se nada da će njezin primjer biti pouka ljudima da ne odgađaju da ako osjete nešto hitno posjete liječnika.

0 komentari