"

utorak, 18. kolovoza 2015.

OPROŠTAJNO PISMO MUŽA koji se sakrio ispod kreveta postalo hit







Od nedavno internetom kruži, navodno, oproštajno pismo muža od supruge koje je postalo svojevrsni hit.
Jedan muškarac je, naime, odlučio da provjeri da li ga njegova žena voli i napisao joj je oproštajno pismo, u kojem je, navodno, ostavlja. Stavio je pismo na sto i sakrio se ispod kreveta, iščekujući ženu.

  Razumio je da postupa malo glupo i djetinjasto, ali morao je znati šta njegova žena osjeća prema njemu. Nadao se da će vidjeti njeno iznenađeno lice, zamišljao kako plače, i sva usplahirena, zove prijatelje…
Napokon, kada se njegova žena vratila kući, pronašla je pismo i pročitala ga. Uzela je hemijsku i počela po pismu nesto da piše.
Nakon toga, presvukla se pjevušeći neku veselu pjesmicu, i plešući u njenom ritmu. Prije bi se reklo da je bila sretna, a ne uznemirena i žalosna.
Muž je bio šokiran. Slijedilo je još nešto gore.
Žena je uzela telefon i okrenula broj.
– Ćao dragi. Spremna sam, dolazim uskoro. Što se tiče ove budale, napokon sam ga se riješila, otišao je. I kako sam se mogla udati za njega uopšte? Žao mi je što se nismo ranije sreli. Evo me, stižem.

  Prekinula je vezu i izašla iz stana.
Muž je čuo kako su se zatvorila ulazna vrata – otišla je. Razočaran, frustriran, sa suzama u očima, izvukao se ispod kreveta, uzeo pismo da vidi šta je napisala.
Kroz suze je pročitao: „Vidim tvoje noge kako vire ispod kreveta. Otišla sam u prodavnicu po hljeb”.
Priložena priča, vjerovatno, je plod nečije bogate mašte, a da vas je nasmijalo, u to ne sumnjamo.
Izvor: fokus.ba

0 komentari