"

četvrtak, 10. prosinca 2015.

IMALI SMO ONA 19 A JA 21 GODINU. ŽELELA JE BRAK I DECU. JA SAM BIO SIROMAŠAN...




Imali smo ona 19 a ja 21 godinu. Želela je brak i decu. Ja sam bio siromašan, a ona iz bolje situirane porodice. Naravno kako to obično biva njeni su bili protiv naše veze. Što je najgore mislio sam da su u pravu i da ona zaslužuje bolji život od onog koji ja mogu da joj pružim.


  Prekinuo sam posle godinu i po dana i ako sam je voleo kao nijednu pre, a ni posle nje. Otišla je da studira, upoznala je sadašnjeg supruga i ubrzo se udala. Prošlo je petnaest godina od tada. Nikad se više nismo ni sreli ni čuli od tada. Nikakav kontakt.


  Do juče. Kad sam je video ispred sebe u prodavnici. Stajala je najlepša žena na svetu. Oblio me hladan znoj. Kako sam uspeo da ostanem na nogama ja ne znam. Evo dva dana ja ne mogu da je izbijem iz glave i ne mogu sebi da oprostim što je tada nisam poslušao da živimo zajedno u straćari i da od nje napravimo palatu punu dece.

0 komentari