"

srijeda, 9. prosinca 2015.

Imamo dvoje divne dece na fakultetu. Ja sam mlada rodila decu. Kucili smo se, radovali se svakom delicu koji smo napravili. Izgledam savrseno, dobra sam odoba, vesela. Ma sve da me pozeli covek, a moj muž po celu noc cetuje, posecuje p**no sajtove. Imali smo uzasnih problema. Onda sam digla





Imamo dvoje divne dece na fakultetu. Ja sam mlada rodila decu. Kucili smo se, radovali se svakom delicu koji smo napravili. Izgledam savrseno, dobra sam odoba, vesela.

 Ma sve da me pozeli covek, a moj muž po celu noc cetuje, posecuje p**no sajtove. Imali smo uzasnih problema. Onda sam digla ruke i nasla ljubavnika koji me drzi kao princezu i tako 14 god.

Sad mi je sve jedno da li ce proci god. ili dve dok se seti da sam ziva. Niko me ne osudjuje.


  ispovesti.com

0 komentari