"

nedjelja, 13. prosinca 2015.

Ispovest – Ja radim u brzoj posti. Jedna dama je narucila kolekciju vibratora…





Ja radim u brzoj posti. Jedna dama je narucila kolekciju vibratora, i kada sam hteo paket da joj unesem u kucu ona se skinula i zahtevala od mene da isprobam svaki vibrator na njoj. Pristao sam jer je bila jako zgodna, na kraju sam joj gurnuo i svoju alatku, nikad bolji se*s nisam imao u zivotu. Stavio sam joj do znanja da nema tog vibratora koji moze da zameni ku*ac.

Ispovest: Prije nekoliko godina, kada je bio moj rođendan, tada su bili i dalje fotoaparati sa kojima se slike izrađuju, ne digitalni. I sad dva-tri dana posle rođendana, bio sam nešto u dnevnoj sobi u boksericama i stajao okrenut leđima put brata. On je uzeo fotoaparat i svukao mi bokserice i slikao. Problem je što slika nije mogla da se obriše, pa su je ovi što izradjuju slike vidjeli i naravno izradili, došla je sa albumom, tako da kad god vidim slike iz tog perioda, poželim da propadnem kroz zemlju. Naravno da sam tu sliku pocijepao, ali to ništa ne mijenja…

0 komentari