"

srijeda, 16. prosinca 2015.

Ispovest- Oduvek sam bio glavna faca među drugovima…






Oduvek sam bio glavna faca među drugovima. Devojke se lepe za mene. Nikada nisam pomišljao na svadbu, brak, decu… Imam 26 god i roditelji, sestre očekuju svadbu i prinovu. I tako odem pre par meseci sa drugovima na more, sasvim slučajno sretnem jednu devojku. Prirodno prelepa, jurio sam za njom 5 dana. Iz istog smo okruga grad do grada.

Razmenimo brojeve, kad smo se vratili odlučim da je zovnem. I tako jedan izlazak drugi, treći. Počnem non stop da mislim o njoj, da planiram velike stvari sa njom koje do nje nisam ni pomišljao. Sve je to super, ali sam od druga saznao da ima dečka. Slom u meni, hteo sam da odustanem, ali sam jedne večeri mrtav pijan otišao do nje i sve joj rekao.

 Od tada se mesec dana nismo čuli. Kada sam ponovo otišao ljubili smo se kao nikad. Zajedno smo, ona je prava. Juče mi je rekla da je trudna, nikad srećniji nisam bio. Idem sada da je zaprosim. Moram priznati posebno me raduju osmesi mojih roditelja koji su skoro digli ruke, a sad su tako srećni.

0 komentari