"

nedjelja, 13. prosinca 2015.

Ispovest: Radim u butiku i i obično kada sa momci presvlače ja im upadnem u svlačionicu i …





Radim u butiku i i obično kada sa momci presvlače ja im upadnem u svlačionicu i donesem im još nešto kao da bi im videla ku*ac, jednom sam bila iznenadjena veličinom muskog polnog organa da sam se napalila i popusila mu ku*ac.

Od tog dana sad češće to radim i nije me sramota jer mušterija treba fino da se usluže. Ispovest: Kada sam položila pretposljednji ispit, dolazim kući sva srećna s kesom u kojoj sam nosila neke knjige, sok i indeks. Kada sam sabrala sve utiske sa svojima mama onako vesela traži inedks da pogleda. Izvadila ga iz kese i kaze: “Aaaa,šta je ovo?”

 Sok se prosuo a indeks nabubrio kao tijesto. U sekundi mi je cijelo moje školovanje prošlo kroz glavu i već sam sebe vidjela kao vječitog studenta. Ni na pamet mi nije palo da ponovo mogu potražiti profesore da mi upišu ocjene.

 Počela sam da plačem, srećom moji su bili pribrani i osušili su indeks ali je izgledao kao da ga je poplava izbacila. Kada sam upisivala posljednju ocjenu profesor se našalio i rekao: “Uuu, kao da je preživio Solunski front :)”

0 komentari