"

nedjelja, 13. prosinca 2015.

Jedan lik mi se javio na fb, ne znam ga uzivo al ipak sam pristala na dopisivanje sa njim. Posle duzeg vremena i mog negodovanja, pristala sam da se vidim sa njim sve je bilo dobro dok




Jedan lik mi se javio na fb, ne znam ga uzivo al ipak sam pristala na dopisivanje sa njim. Posle duzeg vremena i mog negodovanja, pristala sam da se vidim sa njim sve je bilo dobro dok nismo stigli kod njega u stan. Skuvao mi je kafu, pricali smo, salili se. Odjednom mi se prispavalo, noge su mi postale teske kao olovo a u usima mi je pistalo. Rekla sam mu da se ne osecam dobro, nije mi dao da idem kuci. Onesvestila sam se na krevet od umora.

 


Kada sam se probudila videla sam njega na sebi.  Pocela sam da vristim i molim za pomoc na sta mi je on odgovorio “ako nastavis da se deres ubicu te” . Od straha pocela sam da placem. Kada je odradio posao rekao mi je da izajdem iz stana i da nikome ne pricam sta se desilo. Par nedelja posle toga otkrila sam da je u sobi bila kamera i da je taj dogadjaj sniman bez zvuka. Sada me ucenjuje ako mu ne platim 10.000 evra, da ce snimak okaciti na youtube i deliti ga po drustvenim mrezama. Ja tih para nemam, od sramote i besa istrcala sam na ulicu. Vozac auta koji mi je isao u sustret je pokusao da ukoci ali nije uspeo. Sledece cega se secam jeste da sam se probudila u bolnici. Posto sam bila nakljukana lekovima pitala sam doktora sta se desilo. Rekao je da sam imala jak udarac u grudni kos, tri slomljena rebra i blazi potres mozga. Znala sam da time sto sam prezivela, kada izadjem iz bolnice verovatno ce moj snimak biti glavna atrakcija drustvenih mreza. U tom razmisljanju doktor me je prekinuo rekavsi da sam bila trudna, ali da beba nije prezivela, i pitao me je da li su moji roditelji znali da sam u drugom stanju posto sam maloletna. Ja bila u soku. Posle svega sto mi se desilo sad saznajem da mi je jos ta baraba ono vece napravila dete. Tu mi je bio prekid filma i odlucila sam da sve kazem policiji cim izajdem iz bolnice. Za par dana cu ga videti na sudu, pozelite mi srecu.

  ispovesti.com

0 komentari