"

petak, 11. prosinca 2015.

Kada sam imao 20 godina u prometnoj nesreći ostao sam…






Kada sam imao 20 godina u prometnoj nesreći ostao sam nepokretan. Sada sam u invalidskim kolicima i to me ne sprječava da vodim normalan život.
 Redovno idem u teretanu, nastavio sam studirat, još malo pa ću i diplomirat, imam djevojku, idem sa prijateljima na kavu, redovan sam u kladionici, čak sam našao i posao, radim sve ono što sam radio i prije nego sam ostao nepokretan. Samo treba gledati život sa vedrije strane.
 I meni je bilo teško ali onda sam shvatio da ako se prepustim očaju, samo će mi biti gore.
 Budite veseli i optimistični. Nije lako, znam, teško je danas ići kroz život, ali samo veselo! Stojte dobro i kada vam je teško i ne znate što ćete, sjetite se mene i recite sebi:
Ako onaj invalid može, e mogu i ja! Stojte dobro, odo na kavu već me cura čeka. Volim Vas i samo budite veseli i pozitivni!

Ispovesti.com

0 komentari