"

petak, 11. prosinca 2015.

Moj suprug jealkoholičar. Zlostavljao me na sve načine. Tukao je i mene i decu. Zatvarao nas je u kuću. Bojala sam se. Kada bi mi ostale masnice po licu, zatvorio bi me u





Moj suprug jealkoholičar. Zlostavljao me na sve načine. Tukao je i mene i decu. Zatvarao nas je u kuću. Bojala sam se. Kada bi mi ostale masnice po licu, zatvorio bi me u kuću. Oboje smo iz Bosne, on je Hrvat, ja sam Muslimanka. Nakon godinu dana veze zatrudnela sam i rodila našeg prvog sina Marka. Cepali smo i drva za novac po ceo dan, a onda on dođe i uzme sve pare. Eto kako sam živela s njim. Meni nije davao ništa, ni za pelene ni za decu. Nekako sam se snalazila zahvaljujući svojim drugaricama i majci. Ni za uloške mi nije dao.



 
Kad sam imala menstruaciju, sekla sam neke krpe umesto uložaka. Njemu je bila duševna hrana da me plaši i ucenjuje. Istukao bi me, ja bih ležala u lokvi krvi, a on bi mi iznad glave mahao mobilnim i urlao: ‘Hoćeš policiju? Haaa, ne smeš, ti si stranac, decu će ti uzeti!’ Plašio me stalno da će me policija uhapsiti i proterati iz Hrvatske, da ću ostati bez dece. Ako me ne bi plašio proterivanjem, rekao bi mi: ‘uzmi ti dva sina, a dva ostavi meni. U tih 11 godina izbio mi je sve zube. Vređao me, govorio da sam glupača. Tukao nas je letvama, metalnim nogama od stolice. Jednom je, ne znam odakle, došao s bičem i istukao našeg najstarijeg sina. On i danas ima ožiljke po leđima. Alan, naš drugi sin je mucao. Njemu je udarao šamare po 15 minuta i to iz čista mira. Čim smo otišli od kuće Alan je prestao da mucati… Deca su dugo bila i bez zdravstvene zaštite, plaćala sam svaki odlazak kod lekara. Jednom mi je najmlađi sin završio u bolnici, zbog astme. Bila sam s njim, sva plava u licu“, priča ona i dodaje da joj je doktorka dečaka rekla kako je njen suprug dolazio i drao se na medicinske sestre i da joj takav čovek ne treba.


 

Tada nisam imala pojma ni da postoje sigurne kuće. Kada sam ga upoznala bio je fin, a evo kakav je manijak bio ustvari: Znao je da se pomokri u čašu i natera me da to popijem. Terao me je da mu govorim: “Da, gospodaru.” U to poslednje vreme Marko, Damir i ja spavali smo u odeći, jer nismo znali kada će nas isterati iz kuće. Pobegla sam od kuće sa decom kada sam jedan dan od sina Marka dobila poziv u kom joj je rekao da će se ubiti. On je tada imao samo 14 godina. Tada je smogla snage otišla sam u policiju i prijavila muža kog su odmah uhapsili. Ja sam decom otišla u sigurnu kuću i tako sprečila tragediju.
komicnistatusi.

0 komentari