"

ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

OTKAD SAM SE UDALA ZA SVOG SUPRUGA IMALA SAM PROBLEMA SA SVEKRVOM





Otkad sam se udala za svog supruga imala sam problema sa svekrvom. Ona rano ostala udovica, jako vezana za sina i sad ta njegova pažnja prema meni i naša ljubav joj je smetala. Kad god se posvađaju ona uplete mene kao zbog mene je takav, pa počne mene da vređa i priča kako je njena kuća, kako sam ja tu NIKO. A nismo imali mogućnosti da živimo odvojeno. Ostala sam trudna, njoj navodno drago ali i dalje je nastavljala po starom.


  Opet ljubomora, što ja ne radim ništa a ona jadna sve. Ja sam ponekad ćutala, ponekad se svađala. Muž uvek na mojoj strani i njoj to još gore. Bilo je čas lepih čas ružnih perioda. E onda kad sam se porodila ona se pretvara u drugu ženu. Odjednom me voli ko svoje dete, i sve je moje i to unuče voli najviše.


  Ja ćutim, trudim se da bude sve ok, da nema svađa i problema ali verujte nekad u glavi vraćam film, pa se setim svega i sama sebe iznerviram. Dođe mi da je podsetim svega i da joj kažem šta mi je na srcu pa ućutim jer je napokon mirna situacija.

0 komentari