"

petak, 11. prosinca 2015.

SINOĆ POZOVEM DJEVOJKU U SVOJ STAN I DAM JOJ KLJUČEVE...





Sinoć pozovem djevojku u svoj stan i dam joj ključeve od stana. Rekla mi je da je slobodna sutra i malo popijemo da proslavimo što ćemo tu živjeti. Spavamo zajedno i oko 4 ujutro stiže joj poruka i spustim onaj prozor.



    Poruka od nekog "Brat": "možemo li se naći da razgovaramo ujutro o nama". Kad smo se probudili kaže mi da mora do grada i pita me pare jer ona nije imala. Kažem joj ostavi mi 100 maraka. Ona uzme sebi sve ostalo, oko 150. Nazovem domara da mi promjeni bravu na brzinu i njemu dam 100 maraka jer ako ona uzima 150 on bii trebao dobiti 500 jer radi za mene a ne protiv. Moja draga me ostavlja u krevetu da se nadje s drugim... e pa neće moći.



    Upravo sam dobio poruku da ima pogrešan ključ. Vratio sam joj da nije pogrešan. Vjerojatno sam i ja ta famozna muška svinja jer ne opraštam i nisam glupan. Možda je povrjedjena jer joj nisam dovoljno vjerovao ili ne shvaćam pravilno taj bratski odnos. Drago mi je što je gotovo.

0 komentari