"

srijeda, 16. prosinca 2015.

VEĆ ČETRI GODINE SAM SA DEVOJKOM VERILI SMO SE I PLANIRAMO BRAK. MEĐUTIM PRE…





Već četiri godine sam sa devojkom, verili smo se i planiramo brak. Međutim, pre neke dve godine, poznanik(drugar) mi je rekao da je spavao sa njom na samom početku naše veze.

Poludeo sam bio! Ona se klela da to nije istina i nekako sam prešao preko toga tj. poverovao sam joj ali crv sumnje je ostao. Pre tri dana slučajno ga sretnem u gradu i reč po reč on mi prizna da mu se ona uvek sviđala ali da je izabrala mene i da od besa nije znao šta će pa me je slagao da je bila sa njim da bi nas rastavio.

Samo sam se okrenuo i otišao, došao kući i jako zagrlio moju Malu i bio srecan što sam joj verovao pre dve godine. On će ostati ljiga od čoveka a ja ću za četiri meseca imati najbolju ženu na svetu!

0 komentari