"

utorak, 18. kolovoza 2015.

Šljivopita

Šljivopita




Juce sam obecala jednoj gospodji da cu danas napisati recept za sljivopitu i ako ima recept u mom albumu Moji recepti al.br.1 ali eto kako sam je juce i pravila nije tesko ponovo napisati.

  Kad sam prosle godine na jednom portalu objavila recept jedna gospodja mi je napisala da to nije sljivopita ,ne znam zasto...Ja sam je tako navikla praviti tako su je pravile i moja nena i mama...Doduse i ja sam vidjela vise varijanti sa mrvicama, brasnom, ali eto ja sam se navikla ovako i tako cu vam i napisati. Potrebno je 2 kg zrelih sljiva, 2 solje secera, 2-3 kasike maslaca,brasna i 1,5 l mlijeka radi kajmaka. Ja mlijeko stavim u vecu tepsiju da se podkuha da bi imala vise kajmaka za sljivopitu. Sljive ocistim od kospi i poredam u tepsiju koju malo namastim.

E sad neko ih reda da su licem okrenute gore neko dole sto po meni bas i nije nesto bitno. Kad poredate sljive pospite ih secerom, ako su slatke mozda malo i smanjite kolicinu secera. Na tavi istopite maslac i stavite brasna da ga proprzite kao za halvu.
Kad je to gotovo rasporedite ga preko sljiva i stavite sljivopitu da se pece, moze na 2oo stepeni i kad sljive omekane pita je gotova. Kad je izvadite iz rerne preko nje nanesite kajmak, sad se koristi i vrhnje za slag pa sta vam vise bude odgovaralo upotrijebite...

Izvor:http://www.izmojekuhinje.com/

0 komentari