"

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

ČUPAVCI! AL’ SIJEDI…





Sastojci
Biskvit
5dkg maslaca
20dkg šećera
2 žumanjka
2 dcl mlijeka
30 dkg brašna+ 1 pecilni praša

 
2 snijeg bjelanjka

preliv
2 dcl mlijeka
25dkg šećera
7dkg maslaca
4 štangle čokolade
1 žlica kakaa

1 vrečica kokosa

PRIPREMA
1.
Maslac istopiti i pjenasto umutiti sa šećerom, žumanjcima, mlijekom. U to dodati brašno predhodno izmješano sa pecilnim praškom.Potom dodati snijeg od bjelanjaka. Istresti na podmazani pleh i peći . Hladno izvaditi i lijepo izrezati na šnite.
2.

 
U teču staviti sve sastojke za preliv i prokuhati. Ohladiti.
3.
U preliv umakati šnitu po šnitu. Umoćene šnitu izvaditi i OSTAVITI na zraku da upije čokoladu.
4.
Na kraju svaku šnitu uvaljati u kokos.
Posluživanje
Po onoj “da svaki cigo svoga konja hvali “tako i ja . Dugi niz godina pravila sam čupavce na drugi način .Kada sam prvi puta jela čupavce moje ujne, a ona je stara učiteljica u Slavoniji, odrekla sam se ranijeg recepta i od tada pravim samo ove. Biskvit prozračan , ne davi dugo ostaju svježe ,vlažne , kokos bijel a ne umrljan od čokolade.

http://www.coolinarika.com/

0 komentari