"

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Ispovest – Imam 21 godinu, živim sa ocem i sa maćehom...





Imam 21 godinu, živim sa ocem i sa maćehom. Ovako, maćeha se čudno ponaša, kad mi je otac kod kuće sve super sa mnom. Kad je na poslu, i kad smo sami, kad čuje da ću doći uvek uvek je izazovna, često se savija kao ispalo joj nesto, to radi samo kako bi pokazala svoju guzu.

Jednog dana odvela me je u kupatilo da joj zamenim sijalicu, išla je ispred mene, i namerno je ispustila sijalicu i odjednom se savila, ja onako kako sam hodao malo zamišljeno prilepio sam se uz njen guz, medjutim počela je da meša guzom i meni se počeo diže… svidelo mi se, ona je skinula helanke … zbunio sam se jer nisam znao šta da radim, da učinim to ne bi bio fer prema ocu.

Ali kad ona već hoće što da ne. Nastavili mi, skinemo se, odradimo posao, poljubimo se. I rekla mi da ćemo uvek tako, samo jezik za zube. Izvini tata.

0 komentari