"

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Ispovest – Bio sam udat za jednu bogatu devojku iz interesa….





Bio sam udat za jednu bogatu devojku iz interesa. Brak nije išao kako treba pa smo se razveli.  Nakon razvoda, nastavio sam svoju tradiciju, jurio sam samo bogate devojke i zajebavao na sve moguće načine. Svakoj devojci sam uvalio dete kako bih je imao na duže vreme, one su me finansirale i ja sam uživao na njihov račun jer su glupe.

Ja sam inače mlad (24) lep, zgodan, može mi se jednostavno, pametujem svakome, sve mora da je po mom. Imaću koju ja želim.

Trenutno imam jednu devojku koja je iz bogate porodice, njeni imaju svašta, puna je zlata, para… pretvaram se kod nje da sam andjeo, a planiram da pokradem sav njen nakit i pobegnem u drugoj državi. Moram se snaći, a za moj bolji život tu su GLUPE DEVOJKE.

0 komentari