"

utorak, 15. prosinca 2015.

Imam 38 god i ja sam instrukror voznje i mnogo sam se zaljubio u jednu lepu i zgodnu kandidatkinju koja ima 20 godina...





Imam 38 god i ja sam instrukror voznje i mnogo sam se zaljubio u jednu lepu i zgodnu kandidatkinju koja ima 20 godina. Na početku vožnje prvih časova u toku vožnje dok sam joj objašnjavao saobraćajne propise obično u zanosu stavio bi ruku na njenim nogama ili pomazio i rekao “super voziš”… i tako …  pre neki dan vozili smo u periferiji grada gde smo skrenuli u jednoj ulici gde ne živi niko.

Onda sam joj izjavio svoja osećanja što je na to uzela moju ruku i stavila u međunožje, bila je već vlažna i i krenuli smo da se vaćarimo, ljubimo, mazimo, skidamo… vodili smo ljubav čitavih dva sata, amortizeri na autu su propali od silnog ljuljanja. Planiram da je zaprosim jer neprestalno mislim na nju i počinjem da je volim.

0 komentari