"

ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

Ispovest – Prošle godine u jednoj bogatoj porodici radili smo centralno grejanje celokupne kuće…





Prošle godine u jednoj bogatoj porodici radili smo centralno grejanje celokupne kuće, ta porodica je prebogata imaju sve, ali najčudnije što niko ništa ne radi, pa se pitam odakle sve to. Jednu noć ostali smo do kasno da radimo, gazda kod koga smo radili otišao je negde kolima, njegova žena je došla kod nas polugola i flertovala sa nama, jednog od naših pomoćnika odvela ga sa sobom u nekoj sobi. Nakon 2h kada je došao pohvalio se kako mu je bilo super sa gazdaricom.

 Ali pošto smo mi navikli da vodimo pored posla i seks sa gazdaricama nismo ni sluzili da je to bila namestaljka. Kada je došao gazda te kuće, gazdarica sa kojom je spavao moj pomocnik odmah je počela da viče po celoj kući i samo sam čuo “silovana sam”  gazda je došao kod nas i počeo da se dere “majku vam je*em doveo sam vas da radite a vi mi jebete ženu, napolje svi.”

Objašnjavali smo mu da nije silovana već da je ona htela se*s. Ali dzaba sve to, namestili nas… podneli smo tužbu protiv njih jer nismo isplaćeni.

0 komentari