"

utorak, 15. prosinca 2015.

Zovem se Samir, i živim u Sarajevu. Supruga mi se prije…





Zovem se Samir, i živim u Sarajevu. Supruga mi se prije 10 mjeseci razboljela od raka dojke. To mi je ko teško palo. Pomislio sam da bi imam osjećaj više volio da se meni to desilo. U početku smo bili zajedno, išli na terapiju i zbog jedne moje glupe greške što sam rekao njenom rođaku da se razboljela (on je izgubio suprugu tako) ona se naljutila na mene, počele su nervoze, ja sam se povukao u drugu sobu da se ne nervira i nesvađa samnom zbog emoterapija i stanja u kojem se nalazi.

Svaki moj pokušaj da sa njom komuniciram se tako završavao. Išla je kod ginekologa i rekao joj je da ima nekakvu zarazu sa bakterijama koje se prenose seksualnim putem. I normalno haos u kući. NIKAD JE NISAM PREVARIO I LUDO JE VOLIM. Ja sam se raspitao o kakvim bakterijama se radi i pročitam da se prenose i rukom, peškirom,

 WC daskom, znači ne samo sexualnim putem. Sad želi da se rastavi od mene. Zaklučava se u sobu i neželi da samnom komunicira. Kad želim da joj nešto kažem napišem na ceduljicu. Užas.

0 komentari