"

ponedjeljak, 7. rujna 2015.

MOMAK ME JE DVA PUTA ZAPROSIO...






Momak me je dva puta zaprosio. Par dana prije mog rođendana smo šetali mog psa (kojeg mi je on poklonio). Izbjegavao me sve vrijeme i samo uzme psa i negdje ode, a ja ostanem i čekam.Zapravo je pokušavao da obuzda mog nestašnog psa i da mu zakači cjeduljicu i kutijicu na ogrlicu.

  Pošto to nije uspio, vratio se i sjeo na klupu a ja sam stojala. Onda mi je rekao da uzmem sebi bombonu iz njegovog džepa, a ja nađem prsten i cjeduljicu koja je malo istrgana i prljava sa natpisom "Marry me?". Ne mogu opisati koliko sam bila sretna, odmah su suze krenule. Ne znam ni kako sam uspjela izgovoriti "da". Ali pošto je moj momak vječito nezadovoljan i želi da sve bude savršeno, za našu godišnjicu me je odveo u jedan fini restoran na večeru.

  Ja sam nešto brbljala o knjigama a on me u pola rečenice prekinuo i samo je kleknuo i pitao me hoću li se udati za njega. Tako da imam dva zaručnička prstena i predivnog budućeg muža koji u svakom trenutku nastoji da se osjećam savršeno. Volim ga više od života.
http://ispovestl.com

0 komentari